SevgiBediir 9 aylığız kkk aşısı olduk salı günü perşembe yani dün ateşimiz çıktı daha yeni yeni düşmeye başladı. Ne zormuş ya mahvetti bizi aynı zamanda diş sıkıntımızda var. Yaptıran anneler sizde de böyle olmuşmuydu ?