Atesalp Mucizemsin21 yürüdükçe tam basmaya başlıyor. İlk benim de oglum oyle parmak ucundaydi , yürüdükçe tam basmaya basladi
Asenam16 Mucizemsin21 yaa 😂😍😍😍😍yerim onun tontik ayaklarını. Minnoşşş 😍 sağlıkla büyüsün inşallah 🙏❤️ bilgim yok tatlım normaldir umarım 🥰
1ana_2evlat Mucizemsin21 Kırtlatasım geldi o bacakları 😍 Benim kizim 14 aylik yürüdü parmak ucuna basarak aynen böyleydi suan 31 aylik hala ayni maalesef
Mucizemsin21 [silindi] 7. Ayında sadece 15 gün 10 dakka günde anca koymuşumdur sonra parmak ucu basmasını gördüm direk çöpe gönderdim yürüteci
Atesalp Mucizemsin21 ogoum 11 buçuk aylık, suan tam basiyor, elimden tutup yürüyor, tek yürüyemiyor henüz duscek diye korkuyor
Nltka 26 aylık çok nadir hala basar parmak ucu. 2 buçuk yaşına kadar bebeklerde parmak ucuna basma eğilimi olurmuş ya çok önemli birşey değil
Mucizemsin21 Nltka şuan sürekli basıyor ama canım sonradan geçiyormu doktoruma sordum olcak o kadar dedi sadece
BarlasMomm Mucizemsin21 benim oglum hic basmadi boyle ama kuzenimin oglu yurutece binmisti bir sure boyle basiyordu uzun sure parmK ucunda yurudu sonra duzeldi. Biz yurume arkadasi kulladik onunla butun evi gezdi oglum tam basti hep
Mucizemsin21 BarlasMomm benimki yürütece çokda binmedi aslında 15 gün günde 10 dakka anca oda sürekli değil sonra farkedip kaldırdım attım