Miko Kizlar oglum 1 aylik saçimi boyatmak istiyorum sari renge acici kullanarak ama annem 6 aylik olsun oyle dedi kimyasal oldugu icin boya gecebilir sutunden dedi ama bilemedim boyatan ya da arastiran var mi
sevim_kos Miko boya o kadar değil ama sarı diyosunuz. Oreal kullanılacaksa o çok zararlı diye biliyorum
Blackbird88 Miko o kadar kimysalı başka şeylerdende alıyoruz bence ben boyadım ama başka herşeye dikkat ettim.