2Minnosannesi
6′da yemek yese aslında 8.30′da daha acıkmamış olur
En azından yarı aç bir şekilde olması lazım ilaç o şekilde kullanılıyor çünkü şöyle yapabilirsiniz mesela ara öğün yapıyorsa eğer böyle meyve gibi ya da hafif bir atıştırmalık yiyorsa ardından akşam yemeği vermezsiniz ilaç da en azından yarı aç olması lazım, yolda da mızmızlanırsa yine böyle hafif atıştırmalık yiyebilir ama karnının çok dolu olmaması lazım.