Antibiyotik kullandık epey 7 gün bir fayda etmedi bıraktım hem içerken eziyet hemde çok kötü ishal yaptı yola çıkıcaz dedim bir doktora gidelim burun akıntısı var az aile hekimiydi geçmeme dedi enfeksiyon bir güzelde azarladı antibiyotik 10 gün kullanmalıymışım yanlış kullanımda bir sürü hastalık yapıyor dedi yine bir antibiyotik yazdı bebeğim iyi öksürük yok sadece arada burnu akıyor ne yapacağımı şaşırdım ateşi olur dedi ateşte yok 😔