Brn2018 Deletedmom0015 Biz 12.ayda a tipi nimerix yaptırdık.13.ayda buayda b tipi bexero yaptırdık .Bexero 3 doz uygulanmakta 2.doz 15.ay 3.doz iki yaşında yapılıcak.Kesinlikle yaptırılması gereken bir aşıdır her iki tipide...
Denotemo Ben her iki türden birer doz yaptırdım geri kalanıda zamanı gelince yaptırıcam. Aşı yaptırmak hayat kurtarır.