adm Benim doğumum biraz farklı geçti sabahtan kasılmalar başlamıştı akşamınada duş alıp biraz yürüdükten sonra hastanenin yolunu tutmuştuk, herşey normal doğum başlamış odaya aldılar vs. İlk doğumum olduğundan heyecan korku birbirine girdi
En son saati sorduğumda2:40 denildi, saniyeler sonra odada doğalgaz borusu patladı
O an tek düşündüğüm bebeğimdi, elimde serumla koşarak koridora çıktım ebeler beni muayene odasına aldılar, Herkes bağırıp koşuşturuyor
Dedim artık burda ölücem ben.. bi anda ıkınmalar geldi, suyum patladı başka oda, ıkın, nefes egzersizleri. saat 3:00 da göbeğime yatırdılar miniğimi o anı kelimelerle ifade edemem, Çekilen acıların en büyük mükafatı Evlat..🙏🏻😌