Kızlar size bir sorm olacak. Diyelimki belediyenin devlet memurlugu bölümüne atandım. Atandığımda bebegım 3,5 aylıktı. Aday memurluk sürecinde bebegımden dolayı ücretsiz izin kullanma hakkım oluyormu ?? Memur olan konu ile bilgisi olan var mı acaba ?