Olabilirr bende öyleyim akraba bağım bile yok denecek kadar azdır, annem hep cok yabanisin derdi ve halada öyleyim yada ısınamadıgım ortamda bile birdaha bulunmak istemem cogu zaman yeni insanlar bile tanımaktan cekinirim belkide benden seziniyor olabilir