Benim bebeğim çok sinirli ve gazlı bir bebek sünnetini yaptırmak istiyorum ama zaten çok huysuz sünnette yaptırırsam çocuğum iyice huysuzlaşır mı? 2 aylık şuan 3 ayından sonra mı yaptırsam ? Sünnet sonrası bakım nasıl olmalı canları çok yanıyor mu deneylimli anneler beni bi aydınlatır mısınız 🥹