Çok zor durumdayız oğlum 1 yaşını 1 hafta geçti yüksek ateş iştahsızlık vücudunda çıkan kızarıklık sebebiyle hastaneye gittik doktor el ayak ağız hastalığı olmuş dedi mikrop kapmış yani park deniz havuz her yer olabilir diyor ağzının içi tamamen yara olmuş yavrum 3 gündür ağzına 1 lokma bir şey katmadı ve emmeyi de reddediyor acısından emme diye ağlıyor ama ememiyor çok üzülüyorum varmı bu hastalığı geçirip de şunu yaptık geçti diyen doktor bunun bi ilacı yok malesef sadece bol sıvı almalı diyor ama su bile içemiyor