ertanmut elimde 7 adet nobelin gaz damlaları var hiiç açılmadı toptan aldm ama oğlumun gaz sorunu çözüldü duruyo ihtiyacı olan varsa tanesini 30 liradan satabilirim normal fiyatı 50 lira 🙏