2 yaşında oğlum var ama çok kibar yaşıtları ile oynarken asla kıramıyor elindekini aldıklarında hızlıca tepki vermiyor istediği oyuncağı başka biri aldığında yanına gidip sadede ver diyor temas edip incitmek istemiyor ama kendi inciniyor 😂 böyle durumları yaşayan var mı iyi bir durum çünkü ilerde böyle oldu ya da kötü bi durum şunu yapın diyebilecek tavsiyeleriniz var mı ? açıkçası üzülüyorum kırıldığında incitemitor çok kibar 😂tabi ki incitsin istemiyorum ama elindekini vermemek için mücadele etmesi ve alması da gerekir diye düşünüyorum