Bereninannesi10 Hafizehdjakjx ben geçen ay aldım bebeğim daha 5 aylık 1 kere tek kullandım almak isterseniz dönüş yapabilirsiniz
Gokce_mom Hafizehdjakjx bendede ikea tipi var canım minderiyle birlikte gönderebilirim hatta kullanmadı benim kız çünkü
Bereninannesi10 Hafizehdjakjx resim var ama uygulamayı yeni yeni kullanıyorum resim yükleyemedim bilgi verir misiniz
Hafizehdjakjx Bereninannesi10 canım uygulamaya postlarin olduğu yere girdiğinde sol üstte 3 çizgi olan yere tıklayınca resim yükle falan yazıyor ordan yukleyebilirsin