Denizzz88 Tecrubelianne ya ben çok istedim mutfağa ip perde ama insanlar vazgeçirdi yok nasıl yıkıcaksın onu zor olur yıkanınca birbirine girer çözemezsin bilmem ne diye ama aklımda kaldı hep çok beğeniyorum
gossipannee Tecrubelianne canım ben mutfakta değil de misafir tuvaleti girişinde kullanıyorum ama bebeğim olduktan sonra biraz zorlandim düğüm atıyorum yürüteçle dolanırken çektiği için
Zhrebr Tecrubelianne ben kullanıyorum 3 senedir çok memnunum makineye atıyorum düğüm yapıp hiç bir eksi yönünü görmedim hemde çok hoş duruyor
Tecrubelianne Denizzz88 bende cok begeniyorum dolaşmama ozelligi var sanirim yikarkende bi kılıfa koyuyolar oyle gormustum ama yinede emin olamadim
Denizzz88 Tecrubelianne evet bende duydum onu özel kılıfa koyup yıkıyorlarmış. Bilemedim kullananlar söylesin yine ama bence alın ya şık duruyor 😊
Cennetagaci Tecrubelianne Ben kullanıyorum özel kılıfı var yıkarken ona koyuyorum hiç bir zorluğu yok aksine çok şık duruyor.