Obsesifk emzirmiyorsan adacayi icebilirsin adet donemine 1 hafta kala icmeye basla. Ben emzirdigim icin icemiyorum benim de duzensiz ama tam tersi iki hafta arayla oldum gecen ay, bugunlerde de yine bekliyorum. Doktora gitmek lazim aslinda ama ilk 1 yil duzensizlik normal kabul ediliyor..