Tugbaoyku09 merhaba benim bebeğim de çok gazliydi aynı sorunları bizde yaşadık damlalarla çözüm bulamayınca doktora götürdum ve bebegimin laktoza alerjisi olduğunu söylemişti bana süt ve süt ürünlerindeki laktoz içeren bütün gıdaları birakmami söyledi doktorun dediğini uyguladım ve yanında relactaz damla verdi ve 2 3 hafta sonra bebegim de gözle görülür bir rahatlama oldu alerji teşhisi konuldugun da 1 aylikti şuan 5 aylık hala devam ediyorum laktoz diyetine hala devam ederse sorunlar seninde doktora gitmeni öneririm.
Bu arada alerji belirtileri huzursuzlanma, kusma,kaka da kan ve sümüksü kaka oluyor bunlara dikkat et bunlardan biri varsa doktora götür derim sadece bir öneri umarım bebislerimiz hep sağlıkla büyürler iyi günler 😇