Anneler merhaba size komik gelebilecek ama benim kafamı karıştıran bir sorum var. Doktor kontrolğm de haftaya. Sabredemedim. Bebeğim doğduğundan beri anne sütüyle devam ediyoruz.(3aylık) Kakası sarı renkte sulu oluyordu ve pek kokmuyordu genelde şu sıralar katılaşmaya ve kötü kokmaya başladı rengi halen sarı ama. Acaba normal midir? Yoksa yediklerimle mi alakalıdır? Başlarda bebiş gazlı diye pek bir şey yiyip içemiyordum geçince her şeyi yemeye başladım baharatlar falan o koku yapar mı? Ek gıdaya geçince değişir diyorlardı ama size bi sormak istedim.Teşekkür ediyorum şimdiden 😊