Aakyorulmaz0507 anlıyorum gerçekten cok zor oluyor emzirmek. Emzirmeye korkar oldum artik ama daha 9,5 aylik, memeden de kesemem. Bir sekilde unutmalari lazim ama nasil olur ben de bilmiyorum. Daha ust dişleri cikmadi bir de onlar cikinca hepten koparcak. Simdi bile isiriyor ve çekiştiriyor disiyle. Valla meme ucum kopcak diye korkuyorum😅 cok aciyor ya sabırr