snmkscu
Biz mama takviyesiyşele atlattık hiç uyanamıyodu 14,5 du sanırım güneşe koyduk biz her gün camın önüne gerçi güneş pek yok ama birde annemler lambanın altında yatırdı ve mama verdik bi haftaya geçti ve toparlanmıştı sizinde inşallah tez vakitte geçer