snmkscu benim de öyleydi bizim doktorumuz mama vermemi istemedi,gerekirse yarım saatte bir emzir dedi,dediği gibi de yaptım,şuan 18 günlük yeni yeni düşmeye başladı,15in üstüne çıkmadığı için hastaneye yatırmadık ama sürekli memeye yapışık yaşadık,hiç mama vermedim.sadece bir kaç saatte bir bir çay kaşığı serum suyu verdim,onun da çok faydası var.hastaneye yattığında da ondan veriyorlar ışık tedavisiyle birlikte.