Genel olarak iyi yiyordu ama 3-4 gün güzel yiyorsa 1 hafta bozuluyor. Yiyeceklere karşı önyargılı üff der kaçar. Eline vermeye çalışırım almaz. Anca birşeyke oyalanırsa hızlı hızlı azcık yer. Düzelir mi bu durum yada nasıl düzeltecem sizlerde nasıldı kızlar ya ??