Merhaba, işe dönmeme 1.5 ay var. Kızım döndüğüm de 4.5 aylık olacak. Sadece anne sütü alıyor. İşe dönmem de gerekiyor. Ücretsiz izin kullansam 9 ay olsa çocuk iyice alışır bırakmak zor olur diyorlar. Kullanmasam çocuk sütü önemli diyorlar. Kafam Allak bullak. Süt iznimi haftada 1 gün şeklinde cuma kullanıcam. Haftada 3 gün evse olucam hafta sonu Dahil. 4 gün de sabah 9 akşam 6 çalışıcam öğlen emzirmeye eve giderim yakın. Bu şekilde idare edebilir miyim basıl olur. Sağım yapıp vereceğim de. Neler yaşadınız bu süreçte