Sedayun13
Ateş 2,5 3 gün sürdü. İlaç yazma yanlısı değildi doktor. Vitamin şurubu vardı içmeden geçti. Sadece ateşi kontrol ettik biz devamlı. Ilık duş, ılık kompres gibi. 1 sefer filan da calpol verdik. Ama düşüremediğiniz ateş olursa muhakkak doktora götürün