BKM18 Başından beri sütüm yeterli değil mama kullanıyorum. Hatta artık tamamen mama yiyor. Sma kullanıyordum ama 1 hafta önce Evolvia denemek istedim çevremin tavsiyesi ile. Çocuğumun resmen huyu değişti. Meğer gaz sancısı çekiyormuş sma ile hep yeşil kaka da cabası. 1 haftadır Evolvia kullanıyorum kakası bile anne sütü ile besleniyor gibi sarı hale döndü. Gaz Damlası bile kullanmıyorum günlerdir sindirimi kolay. Bebeğim 2 ay 9 günlük ☺️ Evolvia deneyin derim.