DuruNisa Yaz gribi oldum kızım 4 ay 15 günlük sadece emziriyorum. İlaç yasak 3 gündür dökülüyorum dr a gittim yat sicak birşeyler iç dedi ama geçmiyor bi çaresi varsa söyleyinde yapayım lütfen
Bircicekbirbocekannesi DuruNisa canım zencefil zerdeçal çekilmiş çörek otu bal bunları al. Hepsinden 1 tatli kaşığı köy baldan 3 4 tatlikasigi kot. Her gün 1 tatlı kaşığı kadar ye bide ıhlamur iç sıcak sıcak 1 de parol at yat terle. Çok faydası olur. Parolan bebege zararı yok.
Bircicekbirbocekannesi DuruNisa canım zencefil zerdeçal çekilmiş çörek otu bal bunları al. Hepsinden 1 tatli kaşığı köy baldan 3 4 tatlikasigi kot. Her gün 1 tatlı kaşığı kadar ye bide ıhlamur iç sıcak sıcak 1 de parol at yat terle. Çok faydası olur. Parolun bebege zararı yok.
Aselim38 Ilık su bal limon karistir iç canım geçmiş olsun DuruNisa verebileceği tek şey parol ama hamisken bile içilen bi antibiyotik vardı belki ondan verir git bencede