Merhaba anneler dün başlayan bir atesimiz var 5 ay 5 günlük oğlum 37 derece üstü çıkıyor doktor calpol ve antibiyotik sürüp verdi ama sürüp veriyorum 6 saate 1 yinede ateşi düşmedi öyle çok mamada yemiyor zorla kaşıkla vermeye çalışıyorum öksürük ve hapşırırken deneyimli anneler bilir ne zaman etkisini göstermeye başlar yanliz bakıyorum ve çok korkuyorum lutfen kötü yorum yapacaklar yazmasın bir anne olarak zaten dünden beri ağır bir psikoloji ile yaşıyorum lütfen sizde kötü şeyler yazmayın