Minikkmr Hanımlar başka postlarda gördüğüm gibi yaptım. Tam elmalarla tam avakadoları aynı poşete koyup dolapta 4 gündür bekliyor ama yumusamamis neyi yanlış yapıyorum
mervedmr Minikkmr Ben de aynı yöntemi uyguluyorum 2 güne bile olgunlaşıyor. Poşetin ağzını kapatıyor musunuz? Birde dolap derken buzdolabı mı?
Hande-ege Minikkmr buzdolabı olgunlaşmasını geciktiriyor diye biliyorum birde dışarda deneyin isterseniz
Minikkmr Hande-ege Melis2015 Ikrazumra19 Tugraninannesi Kk41 Tamam hanımlar teşekkürler öyle deneyeceğim 💐💐
Kk41 Minikkmr buzdolabı değilde dışarıda karanlık bir ortama koyun. poşetin içine elma ya da muz. 2 güne olgunlaşır
Ebru-isil Minikkmr kırmızı elma ile karanlık bir yere koyun buz dolabında olmuyor. hatta kırmızı elma çürümeye yakınsa daha çabuk olgunlaşıyor.
Cennet_annesi Minikkmr benim kızım avakado canavarı biliyorum bu işi 😄 normalde iyi ve güzel bi avakado 2 veya 3 günde olgunlaşır fırının içine öylece koyun karanlık ve sıcak yerde hemen olur , buzdolabında olmaz elma koymaya hiç gerek yok avakado iyisindense oluyor zaten herzaman yapıyorum 🫠
atiyes Cennet_annesi o zaman hemen tarif alayım 😃 benim oğlan 8 aylık😃 avakado aldim o bana bakıyor ben ona 😃
Cennet_annesi atiyes 1 ncisi eziyorum yoğurt , hakiki zeytinyağ karıştırıp veriyorum 🫠 2 ncisi bisküvi , pekmez , ceviz , muz , avakado , zentinyag karıştırıp veriyorum 😋 yumurta da koyabilirsiniz Kreplerin içine başka şeylerin içine koyanda var canım 😄
Cennet_annesi Minikkmr yok canım fırının içine bırak yeterli 2 gün sonra kontrol et yumusamissa yıka dışını hijyen için tepesindeki başlığı çok az kopar ikiye böl alıcağın kadarını al sonra bi kavanoza koy üstüne içme suyu kapağını kapat kararmaz uzun süreli olur 🤗