kizlar dün 1 aylık aisisini vurmaya gittigimde hemsire sanki sarılık var gibi doktora birngosterin dedi. ilk bir.haftslikken gözleri sapsariyfi zaten ama topuk kani iyi çıkmıştı cikmisti iste zaman azaldı suan gözünde az kalmış doktor da muayene etti bakti inceledi iyice yani azalmış diyorsunuz ama normalde 1 2 hafta da geçmesi lazımdı bu uzamış sarılık dedi öyle ciddi değil ama yinede bir gosterin dedi çocuk doktoruna . arabamiz yok biraz zor olacak benim için götürmek ama sizde nasıl oldu bu durumlar biraz daha bekleşen götürmesem bisi olurmu