Merhaba arkadaşlar,
Geçenlerde burada bir elektirik kesintisi oldu ve 3-4 saat elektirik gitti. Dün eşim buzlukta bulunan etten yemek yapmıştı. Şimdi ikimiz de gıda zehirlenmesi belirtileri yaşıyoruz. 8,5 aylık kızım anne sütü ve ek gıda alıyor. Bu durumda emzirmeye devam edebilir miyim? Bilgisi olan var mı acaba?