Ebruefnan Zeynep_01 merhaba ben aldım hiç kullanmadim elektirikli sadece ilk doğum yapmadan önce kutuyu açtık calisiyor mu diye o kadar elektirik li sütüm olduğu için gerek kalmadı sifr yani
Uzaybaby Zeynep_01 bende var canım 2 el uygulamasından satıyorum 200 tl orada ismim uzaybabe. Bak istersen ürün bu ve hiç kullanmadım 0
R_y_M Zeynep_01 merhaba bendede var sadece bi kere kullandım hiç sütüm de gelmedi bi ümitle aldım ama isterseniz satabilirim lansinoh marka e bebekten aldım elektrikikli tek pompa
1ana_2evlat Hafizehdjakjx Canım chicco polly 2in1 markası 280 tl diyorum çok uyguna veriyorum hatta bugün alan olursa 250 son yaparım kargom var onuda vereyim