Ebruuuuuuu
Biz de 7 ay sonu 8 basında tam desteksiz oturduk.
Bebeğim erken emeklemeye başladı, ve 8 ayda ayakta durmalar başladığı içim maalesef deli gibi emekliyordu. Biz ee Emekleyen bebeğin götü yer tutmaz derler aynen öyle oldu.
Tabi ben doktorum ile ilerledik ve sorun teşkil etmedi. Oturmayı öğrendiğinde çok iyi emekleme yapıyordu bir de tutunarak kalkmalarımız başlamıştı.
Yayına girmeden 12 ay içinde yürümeye başlamıştı.