bbbus95 Baakpnr- ay bizimde atak 5.ci aya geldi boka sarmış durumdayız. 4 bitti 5 başladı delircem🥹 daha 14 gün var…
Denizanasi92 urazin_annesii insallah öyledir ya bizimde çok uzadı yani erken başlamış hatta bende sorcam bakalım. Biraz büyüse uyku eğitimi veririm kendim diye düşünüyorum ama bu huysuzşukla çok zor
Alpppk Nisan4523 ya anladım sizde öyle yatakta oynaya oynaya uyutuyorum bir saat geçmiyor geri uyanıyor işte o zaman uykuya geri dönderemiyarum sadece meme ile uyuyor buda huy olacak diye korkuyorum
Sinemy Esoca38 beniökide 4 aylık hepnsabah 4 te uyanıyor 3 gündür yani. Gündüzde asla uyumuyor delircem😂