Gokcennderenn Maşallah ne güzel. Ben de inanmıyordum çünkü önceki atak dönemlerinde pek bi şey yaşamamıştık. Ama bu cidden farklı bir etki yaptı. Geceleri 4-5 saat deliksiz uyuyan, sadece emmek için 2-3 defa kalkan bebeğim gitti. Yerine saat başı, hatta bazen yarım saatte bir kalkan bir bebek geldi. O yüzden artık inanıyorum 🙈 inşallah siz ilerleyen zamanlardaki ataklarda da bunu deneyimlemeden devam edersiniz. Çünkü gerçekten çok zormuş 😢