Merry25 Kizlar yenidoğan döneminde biberon aliyodu ben sütüm geldikten sonra biberon vermedim sonra sürekli beni emmeye başladı ve biberon almadı sütüm azaldığı için vermiştim.. hala almiyo 9 kilo ek gıdada çok yemiyor :(
Nisakus25 Merry25 bende aynı hatayı yaptım çocuk unuttu biberonu şimdi kendimide yırtsam içmiyor gece derin uykuda deneyin tutar ben gece veriyorum ek olarak mama
GiybetReis Merry25 eline sürekli bişi verin. Cıkın balkona oturun. Etrafta kirlenmez. Kendi bi şekilde yer onu . Ek gıda da en ideal çözüm blw
Merry25 Nisakus25 gecede tutmuyor cnm ne yapsam tutturamadim gece sürekli uyaniyo meme istiyo sütüm yok
Nisakus25 Merry25 derin uykuda tutuyo benim ki belki küçük olduğu içindir 3 aylık henüz kaşık mamalarını denedinizmi hero babynin gece mamaları var muhallebi kıvamında onları sever belki gece uyumadan yedirseniz güzelde kilo aldırıyor ilk kızımda kullandım
Merry25 Nisakus25 veriyorum cnm ama gece yine sürekli uyaniyo yine acikiyo sanırım beni emiyo sütüm az olduğu için sürekli uyanıp emmek istiyo