2, 4 ve 6. Ay asisindan sonra aynı şeyi yaşadık.. hala arada tutuyor öyle. Ben bebek uyutucu fön makinesi sesi açıp verince sakinleşip tutuyordu. Ağlamaya başlayınca zorlamayın kaldırıp sakinlestirin ninni söyleyin fön sesi açın illa birisi işe yarar ama pes etmeyin yoksa memeyi bırakabilir.. sabırla bir yöntem bulmaya çalışın ama ses çok etkili dediğim gibi