Kızlar üstteki yirmilik dişim çıkmış üç gündür acayip zorluyor iç yanagimi kesiyor hiçbir şey yiyemiyorum konuşurken değiyor çok acıyor . Emziriyorum diye ertelemistim alt dişleri çekme işini ama üsttekini cektirmekten başka çarem kalmadı. Siz emzirirken diş cektirdiniz mi sonuçta iğne yapılıyor. Ne kdr sonra emzirdiniz?
Bı de çok acıtan bı işlem mi benim dişçi fobim var kendimi dişçi sandalyesinde hayal bile edemiyorum kalpten giderim o aletleri görünce ayy . Çektirdikten ne kdr sonra iyileşme oldu