Hanımlar merhaba. Bebeğim Ekim doğumlu kışın bolca burnu tıkandı. Serum fizyolojikle yıka aspire et ile geçti kış. 1 haftadır yine oluyor. Ve artık direniyor eliyle koluyla ittiriyor vuruyor kafasını çok oynatıyor. 2 kişi bir serun suyunu sıkıp aspire edemiyoruz. Buhar makineleri uçtu gitti. Alsam da bilmiyorum işime yarar mı yaramaz mı. Burun spreyi önerdi doktorumuz ama daha almadım. Deneyimleyen var mı acaba başka?