Cly01 ek gıdaya geçince kabız oluyorsa kesinlikle miktar fazla geliyor. Azıcık verin ve mutlaka zeytin yağı koyun. Bol bol emzirin ya da mama hangisini veriyorsanız. Size miktar az gibi gelebilir ama doğduğundan beri sıvı beslenen bir canlı birden katı gıda fazla geliyor. Çay kaşığının ucuyla tadını alsa bile yeter, günden güne artırırsınız.