Atesinmum Herkese günaydın. Dün sağlık ocağı kontrolümüz vardı. Biz mama ile besleniyoruz,kilosu 8850 kg boy 72 cm olmuş bile. Çevremde saçma sapan eleştirilere maruz kalıyorum. Sizce fazla kilolu mu bebeğim? Sizlerin bebekleri ne durumda :(
Hshsjshs Atesinmum 6ay on gunluk kizim tam 8kilo aldirma fazlada degil takmayin böyle seyleri bebeginiz istemese zaten mama icmez demekki seviyo iciyo saglikli olsunlarda
Baakpnr- Atesinmum bizim de aynı canım 6 aylık . Ben rahatsız oluyorum fazla kilosundan ha bu çok zayıf olsun demek değil de bana da fazla geliyor doktor normal diyor mesela . 🥰
Aysima2020 Atesinmum 5 aylikken 8700 gr suan 5ay 11 gunluguz 9 olmusuzdur surekli kucagimda oldugu icin agirlastigini hissediyorum cnku. anne sutu aliyo tek bnce cok kilolu degil takmayin cevreyi
Ebruuuuuuu Sen millete bakma güzel anne ❤️ Zayıf olur bu niye zayıf tombiş olur bu niye tombiş hareketli olur bu niye hareketli derlerde derler millete bakma gayet iyi bence oğlum şuan 8 aylık 6 aylıkken 7.5 kg dı normal yani 🌸
Esoca38 Atesinmum ben 4 aya kadar mama ve meme verdim. Premature doğdu oğlum. 4 ayında yaşıtlarıni yakalamış dedi ertesi gün mamayı kestim. Şuan anne sütü ve ek gıda ilerliyoruz. 6 ay kontrolüne gittiğimizde 8400 kiloydu ebe de doktor da gayet iyi demişti. Benimki anne sütü olmasına rağmen böyle ki mama daha daha fazla şişiriyor normalde. Bence bebeğinizde öyle aşırı bir kilo falan yok gayet normal :)
Baakpnr- Esoca38 mama daha daha fazla şişiriyor Sadece mama ile besleniyor benımkı ek gıdayı arttırırsam kg alımı biraz durur mu sizce.
Esoca38 Baakpnr- bu aylarda zaten çok yemiyorlar ama 6 aydan sonra kilo alımları önceye bakarak düşer demişti doktorumuz. Normalde her ay 1 1.5 kilo arası alıyorsa 700 800 Gr öyle öyle düşer büyüdükçe demişti. Bence kesmeyin mamayı şuan doyacak kadar ek gıda yemiyorlar ama 1 2 ay daha idare edin o zamana kadar güzel yemeye baslarlar yavaş yavaş azaltarak kesin mamasını yaşından sonra zaten normal yemek yemeye başlarlar sanırım :)