Oğlum 8 aylık oldu Sanırım hala gaz problemi bitmedi geceleri sürekli uyanıp ağlar oldu :( Öncesinde uyanır de göğsümü emer tekrar dalardı şimdilerde göğsümü de istemiyor ve ağlıyor gaz damlası verdim 2-3defa gazını çıkardı ne zaman bitecek bu gaz problemi ya valla uykusuzluktan yoruldum 🥹 Ek gıda da pek bir şey yemiyor diyeyim yediği şeyler gaz yaptı, ben desen bende dikkat ederm gaz yapacak şeyler tüketmiyorum ama anlamadım neden yani .. uyku düzeni yeme düzeni yok ve benim sinirlerim artık çok yıprandı