Oglum 13 aylik.. bir hafta önce ishal oldu ( hala devam ediyor), istahsizlik var dogru düzgünce hic bir sey yemiyor, alt dislerinde yan kesici disi patladi ama eli halen agzinda tahminim azi disi cikacak.. ishali gecmeyince doktora gittim iyi görünüyor dedi sadece kulaginda kizariklik gördüm dedi damla , probiyotik yazdi ishali icin .. o gün gecesine ateslenmeye basladi oglum 39,2 en yüksek atesi ve bugün 3 gündpr gecmeyen bir atesi var.. günde 3-4 kere banyo yaptiriyorum atesi düssün diye günde kac kere kompres yapiyorum ilac veriyorum bi düsüyo atesi keyfi yerine geliyo sonra tekrar yükselmeye basliyor.. dün tekrar baska bir doktora gittik oda kulaginda kizariklik var dedi o agri yapar ve ates yapar dedi.. sizden ricam bana yardim edin bilgisi olan varsa ne yapabilirim bidaha doktora götüreyim mi baska doktora? Ishali nasil gecer ?Götürdügüm doktorlar verdigimiz ilaclari kullan dedi ama atesi cok inat cikti ve ishalide hala devam ediyor😞