nazlimom_ Bebeğimin sabah sancısı oluyor benımde karnım ağrıor probiyotik alıcam kendime de benim hep ağrirdi sabahları benim sancım geçmezse bebeğindemi geçmicek yani öyle olmaz heralde demi😅
Rabia4747 nazlimom_ sadece dikkatimi cekene o sondaki gülücük emojisi:) hep boyle pozitif olun inşallah bende böle oluyum :))
Miniminnakbebe nazlimom_ evet ben aşırı gazlıyım bebeğim de öyle 😂😂 etkileniyorlar sanırım ama brn bi şey kullanmamıştım kimyon dışında. Zaten 5 ay olcak bebeğimin gazı 4ten beridir baya azaldı ama hala kendini sıkıp uyandığı oluyor mesela bu sabah😴
nazlimom_ Miniminnakbebe çoğunluk 4. Aydan sonra azaldı diyor bizde 3. Aya giricez kakasını yapamadığı zamanlar cok sancılanıyor inşallah düzene girer 😏
Miniminnakbebe nazlimom_ benimki hala kabız olmadığı halde bi kakayı yapana kadar delirtiyor beni 😂😂 ben maflor probiyotik kullanmaya başladım bi iki haftadır iyi geldi mi bilmiyorum ama baya beğeniliyormuş