Leylaaa35 susuz kalmış evet benimki de pek suyu sevmiyordu ama bi şekilde içmesi lazım. Benim bebeğim mama içiyor açken mama içtiği biberona su koyup veriyordum su olduğunu anlayama kadar içiyordu anlayınca bırakıyordu. Bi de kaynamış soğutulmus su icmedi benimki. Ebebekte Fuska su var onu alınca biraz daha fazla içmişti. Olmadi bilirdik marka su alın hayat su gibi. Bardak çay kaşığı alıştırma bardağı her yolu deneyin. Ben hic iciremediysem mamasını hazırlarken su oranini biraz fazla tutuyordum. Örneğin 120 ml suya 4 ölçek mana koymam gerekiyorsa ben 130 135 ml suyla hazırlıyordum mamasını. Böyle böyle atlattık o süreci simdi susayinca kendi istiyor