denizmavisi1 Kızlar günaydın bugün randevum var şehir hastanesine gidiyorum spiral taktırmayı düşünüyorum ve internette bakarken ücretli olduğunu duydum devlet hastaneleride ücretlimi takıyor ücretliyse taktıranlar ne kadara taktırdınız