Oznur3635 Kızlar 2 buçuk aylık oğlumla uçak seyehat yapacağım şehirlerarası. Önerilerinizi söyler misiniz neler yapmam lazım ❣️
lalbg Oznur3635 valla ben de 12:40 da kızımla ilk kez uçağa binicem. Hayırlısı bakalım burada bekleyeyim☺️
Deletedmom_23 Oznur3635 Şuan havaalanından yazıyorum😁 Daha çok küçük rahat yolculuk yaparsınız. Sadece kalkışta ve inişte emzik verebilir ya da emzirebilirsiniz ki basınçtan etkilenmesin.
mirzaali14 Oznur3635 bizde dün iki saatlik yolculuk yaptık kalktığı zamn yedirin eğer çıngırak gibi şeyler seviyorsa yaninza götürün ve içi serin oluyor fazla ince giydirmeyin kabin görevlisinden üsteki havalndirmayi kapatirin hayırlı yolculuklar bizim bebiş akılı durdu ins sizin bebisde sizi rahatsız etmez bu arada bizde 2 ay 2gunluguz
oznur23 lalbg ben de 8 aylık oğlumla gelecek hafta yolculuk yapcam sizin yolculuğunuz bitince önemli gördüğünüz detayları yazarsanız sevinirim 😅
Gknrykp Bebeklerinizi kalkışta ve alçalışta besleyin hava basıncını hissetmezler ve kulak ağrısı vs olmaz ben bir ayın icerisinde 5 kere bindim oğlumla bu önümüzdeki günlerde bi gidiş gelişimiz daha var bi sorun yaşamadık