Huda-duru Bensiz uyumuyor bensiz oda da durmuyor sürekli kucağıma tırmanıyor sanırım kaybetme korkusu var, sürekli kucak kucağayız hoşuma gidiyor ama çocuğumun güvensiz büyümesini istemiyorum bunun için ne önerirsiniz ne yapmam lazım
Tugce Huda-duru aynı durum yeni başladı. 11. Ayın içindeyiz. Kalbi kırılacak diye arkamı dönüp gidemiyorum bile.
GBU Huda-duru aynı durum 1 aydır bizimkinde var şuan 8 aylığız evden çalışıyorum ben geliyor sandalyemin altına yatıyor bana bakıyor alıncada ağlıyor odadqn çıkarsam kıyamet kopar