Biz maraşlıyız bizimkiler yapıyor yani içine yoğurt dövme kekik koyuyoruz önce dövmeyi pişiriyoruz sonra buharında kendi kendini pişiyor içine soğumaya bırakılıyor sonra yoğuruyoruz içine bide yoğurt ve kekik çörek otu koyuyoruz bide öyle yoğuruyoruz ve inçe ince seriyoruz iki üç gün sonra çıkıyor zatwn bende onu çocuğuma yaparken kaynatıyorum biraz sonra blendirdan geçirip yediriyorum