Asya011 Prensessannesiyimm sanırım gluten tedavisi ya da tanısı için kan vermişsiniz ya da bilmiyorum ama sonuçlar normal değer de 30 küsür üstü pozitif diye biliyorum geçmiş olsun yine de doktor kadar iyi kimse bilmez
Prensessannesiyimm Asya011 evet onun için kan tahlili onaylanmış uyku tutmadı belki bilen vardır diye buraya attım teşekkür ederim