Ozgesare90 Merhaba bayanlar bir ay önce bebeğimin kilosu 6 400 dü bugün saglık ocağında alışı ve kontrolü vardı hiç kilomalmamış aynıydı kilosu sadece anne sütü alıyo. Bebeğim ebe mamaya geçmeyi önerdi kızım mamayı da sevmiyo napıcamı şaşırdım 🙁
minikbabyy Ozgesare90 bizimde aynısı oldu 1 ayda sadece 200 gr almış ve sadece mamayla besleniyoruz. Eşimin halası emekli yenidoğan hemşiresi ona sordum endişelenme bu ayda çok normal bebek artık büyüyor hareketlenmeye başlıyor 4ve 12.ayda kilo alımı durur dedi. Eğer bebeğiniz açlıktan ağlamıyorsa keyfi yerindeyse hiç mamaya başlamayın bence
Ebru-isil Ozgesare90 4 aylıkken kızım da az almıştı ama mama önermediler sadece gece emmelerini arttırın dediler öyle de yaptım ve bi kaç aya düzeldi
Klp Ozgesare90 eger bebek emiypr hzursuz degil aglamiyorsa doyuyordur bir ay daha emzirmeyi sıklaştırın oyle deneyin yine kilo almazsa o zaman mamayi denemeyi secin bide sutun kalitesi artircak yiyecekler tüketin
Ozgesare90 minikbabyy minikbabyy meme reddi de yaşıyoruz zaten ara sıra kaşıkla veriyorum sütümü mama ya alışırsa memeyi bırakmaya çok meyilli doğru söylüyorsun aç olsa huzursuz olur belli eder bizde öyle bi durumda yok
minikbabyy Ozgesare90 yani kuzuum o yüzden boşune masraf çıkarma kendine mama verip😂 çok pahalı çünkü aç çocuk ağlar huzursuz olur
Canss3535 Ozgesare90 Bi ay varmış bebekler o ayda çok az tada hiç kilo almiyorlarmis bence sizde bol bol emzurin öbür ayda aynı olursa verirsiniz mama